2011 m. lapkričio 14 d., pirmadienis

Ingos varškės keksas


Kaip aš ilgiuosi tų dienų, kai Inga pasikviesdavo pas save į kiemą išgerti Lavazza kavos su pyragu.. 
Liepa miega vežimėlyje arba žaidžia su Benu, aš sėdžiu supynėse.. Gurkšnoju kavą (juodą, dvigubą, vidutinio stiprumo ir be cukraus - primenu Ingai, nes ji niekada neatsimena) ir valgau šį paprastą, bet labai patinkantį pyragą. 

Namuose jį kepu kartą į mėnesį. Aidas mėgsta jį karštą su pienu, o aš su kava. Ingos kava... :( 
Receptas:
200 gr varškės
1 pak. sviesto
3 kiaušinius
1 st. cukraus
vanilinio cukraus (originaliame recepte jo yra, bet aš dar nesu jo dėjusi)
2 st. miltų
2 š. kepimo miltelių
4 š. mineralinio vandens (kai jo neturiu, naudoju paprastą)
razinų pagal norą
Viską gerai sumaišome, kraunam į sviestu pateptą formą ir kepam apie 40min. 180 laipsnių orkaitėje.
Galima gaminti ir mažus keksiukus, tik tada kepam trumpiau :)
Liūdnai maloniais prisiminimais, baigiu šį post'ą..
Gal gi ji vėl kada pakvies mane kavos..

1 komentaras: