2011 m. lapkričio 14 d., pirmadienis

Rūtos pyragas su karamele ir riešutais


Šeštadienį su Liepa buvom pakviestos į svečius pas kaimynę Rūtą "ant pyrago". Išeidamos gavom pyrago receptą ir lauknešėlį Aidui. Deja, deja, Aidas spėjo suvalgyti tik vieną gabalėlį, nes kitus su arbata greitai sunaikinau aš :) 
Sekmadienio vakaras. Ryšium su tuo, kad namuose radau riešutų, nusprendžiau vėl save pamaloninti nuostabiai nuodėmingu (patikėkit jis daug nuodėmingesnis (kalorijų prasme) nei sparneliai..) pyragu.

Aidas šeštadienį nusprendė, kad pradeda lieknėti, todėl mano į pyragus ir kitus gardėsius nepretenduos.. Dar geriau. Man daugiau liks. Ėmiausi darbo ir greitu laiku "raičiau" šį gardumėlį. Beje, pyragas man gavosi visiškai kitoks nei Rūtos, bet jau žinau savo klaidas.. Pavaišinau kaimynus jų dukrytės Magdos gimimo dienos proga.. Visą naktį sapnavau riešutus ir karamelę (nes niekas tokiais kiekiais pyrago nevalgo!!).
Ryte sukau akis į šoną, praeidama pro šalį, o dabar, rašydama čia, vėl geriu arbatą ir mėgaujuosi nuostabiu Rūtos (o dabar ir mano) atradimu.
Kur receptas? Nebus. Autorė griežtai uždraudė jį platinti. Bet už komerciškai patrauklią kainą, manau, susitartume;)
O kas nori tik paragauti, prašome registruotis į svečius!!

6 komentarai:

  1. eeee nesazininga taip... As noriu pas jus i svecius :)))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ir net labai nesąžiniga.. Patikėkit, aš jus labai suprantu. Bet gi žadėjau kviest į svečius, tai kviečiu :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Niekas nesidomi „nuostabiu" pyrago receptu, jei jo net Neparašo

    AtsakytiPanaikinti
  4. Nesuprantu tokiu zmoniu, kur gaila recepta atskleist...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ir aš nesuprantu.. Bet būna.. :)
      Čia panašiai kaip su tikrais kibinais ;)
      Gal kurią dieną suminkštėsiu ir atskleisiu :)

      Panaikinti