2011 m. gruodžio 5 d., pirmadienis

Amerikoniški meškučių blynai




Tiesa pasakius, nežinau kodėl jie amerikoniški.. Aš tokius atsimenu iš kelionių svetur.. Visada pusryčiams rinkdavausi vietoje keptą kiaušinienę arba šitokius blynus. Su klevų sirupu..



Man jie labai patinka. Aidas (mano vyras, Liepos tėtis) nevalgo miltinių patiekalų. Ne dėl to, kad stengiasi sulieknėti, bet jam tiesiog nepatinka.. Man tai labai keista, nes aš savęs valgančios vien žoles, kol kas, neįsivaizduoju.. Pabrėžiu - kol kas.. Nes kasdien jis vis labiau ir labiau mane sudomina RAW (termiškai neapdorotu) maistu. Žiūrėsim kas iš to išeis.. O kol kas, prašom paragauti.


Pilnai šeimai pusrytėliams turėtų pakakti:
1 kiaušinio
250 ml kefyro
50 ml cukraus
250 ml miltų
1 a.š. sodos
1 a.š. kepimo miltelių
žiupsnelio druskos
50 ml aliejaus
Viską išmaišome ir kepame keptuvėje be aliejaus. Gaunasi labai purūs. 
Valgome su klevų sirupu, tirpintu medučiu, uogiene ar tiesiog grietine. 

Labai greit. Labai paprasta. Labai gardu.







Komentarų nėra:

Rašyti komentarą