2012 m. vasario 19 d., sekmadienis

Skryliai

Visada galvojau, kad labai sunku juos gaminti.. bet tik todėl, kad kočioti aš nesu mėgėja.. Bet kai labai labai labai pasiilgau mamytės virtų skrylių- praėjo jau apie 10 metų, pabandžiau pati. Ir nustebau, kad pagaminti nereikėjo nei daug laiko nei daug vargo nei daug produktų :)
p.s. dėl jų aš dar eidavau į Forto dvarą.. o dabar jau niekada nebeisiu :)



Taigi, 3 valgytojams reikės:
- 1 kiaušinio
- 1 stiklinės vandens
- apie 3 stiklinių miltų
- žiupsnelio druskos
- šoninės, svogūno, sviesto ir grietinės, padažui

Išplakame kiaušinį, supilame vandenį, beriame žiupsnelį druskos ir supilam 2 stiklines miltų. Gerai išmaišome vis dapildami miltų. Miltų naudojam tiek, kad tešla nebeliptų prie rankų.
Tešlą iškočiojame iki  4-5mm storio ir supjaustome rombukais. Dedame į verdantį pasūdytą vandenį ir verdame apie 7min.
Kol verda, gaminame padažą. Supjaustome šoninę kubeliais(aš visada perku sūdytą pas tą pačią mergaičiukę ūkininkų turgely, niekada nenuvylė). Dedame į keptuvę, kai paleidžia riebalą, sudedame supjaustytą svogūną. Kai gražiai apkepa, dedame šaukštą sviesto (mano šoninė būna kūda, tai reikia riebalo), ir kai jis išsilydo, didžiulį šaukštą grietinės.
Traukiame iš puodo skrylius, gausiai užpilame padažu ir valdydami prisimename vaikystę, mamą... :)
SKANAUS.


5 komentarai:

  1. Ačiū, buvau pamiršusi šį patiekalą, dabar labai užsimaniau

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū,buvau pamiršusi šį patiekalą, dabar labai užsimaniau

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ačiū, buvau jau pamiršusi skrylius, dabar labai užsimaniau

    AtsakytiPanaikinti
  4. Siandien pasidariau, su baltu padazu, super, aciu,mergina mano,grizusi is darzelio reikalavo jau kelias dienas, tai padariau, super,dar karta aciu

    AtsakytiPanaikinti
  5. Labai smagu, kad patiko ir Jums ir mazajai merginai ;)
    Maniske irgi labai megsta.. Reiks ir mums prie puodu stoti :)

    AtsakytiPanaikinti