2013 m. sausio 31 d., ketvirtadienis

gaila gaila.. bet macarons iš pirmo karto nepavyko



Štai jie atnešti į gėdos aikštę pirmieji nepavyję mano Macaronsai.
Spėju, kad klaidų buvo ne viena:

  • nebrandinti kiaušinių baltymai;
  • nedamaišyta tešla, išspaudus nesiliejo į šonus, o gražiai pūpsojo;
  • nepakankamai apdžiovinti.
Bet svarbiausia, kad tai nenumušė ūpo išbandyti jėgas dar kartą. Ir greitu laiku ;)
Kiaušinių baltymai jau atskirti. Lauksiu dar keturias dienas ir bandysiu dar kartą. 

Beje, receptą naudojau iš Neringos blogo. 


5 komentarai:

  1. Aš kaip visiška macaronsų profanė klausiu - o kodėl nesigavo?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveika, Vilma.
      Pirmiausia jie nepakilo ir nesusidarė macarons'ams BŪTINAS "sijonėlis". Visų antra, jų vidus liko per šlapias. O priežastys spėju mano paminėtos yra.. Na bet skonis jų vis tiek neblogas buvo.. Draugė su vaikais (neragavusi tikrųjų macaronsų) greitai sunaikino ;)

      Panaikinti
  2. Sveika,Elinga! Pati taip pat labia ilgai "drąsinausi" kol pabandžiau juos pirmą kartą :) iš visų mano bandymų, įvairių receptų ir pan. žiemą macaroons dažniausiai neišeina dėl drėgnumo, dėl to, kad neišdžiūna jie kaip reikiant.Ilgai gaminau pagal Piere Herme receptą, o paskui viename bloge atradau labai esminius koregavimus gamybos ir kepimo būdui. Galiu pasidalinti. Tiesa, rusų kalba :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Valerija, dalinkitės. Pas mane tikrai ta bėda buvo. Jie liko gerokai drėgni..

      Panaikinti
  3. As jau 4 kartus bandziau ir vis tiek nepavyko...

    AtsakytiPanaikinti