2013 m. gegužės 6 d., pirmadienis

Aš esu MAMYTĖ ir vakar švenčiau nuostabiausią šventę

Nuo pirmos dienos kai pastojau, negalėjau atsidžiaugti. Vaikščiojau iššokusiu pilvu aukštai pakėlusi galvą, vėliau ne žemiau pakelta galva stumdžiau vežimėlį, o dabar vedu savo nebe tokią mažą, mažąją mano MEILĘ už rankos ir taiiip geera, tokia pilnatvė.. 
Rašau ir ryju seiles, kad nebyrėtų ašaros (esu per daug jautri visais klausimais).. Bet tokia laimė būti MAMA. 
MAMYTE, labai tave myyliu. Dainele "žibuoklėm pražydę šilelio šilelio šlaitai..Tau, mano mamyte pirmieji pirmieji žiedai" yra jau šiek tiek iki kaulų pabodusi.. bet kai šia dainą dainuoja mano mažytė, tai kasdien akyse ašaros, o lūpose šypsena..
Ji mūsų šarka (šneka belenkiek ir mėgsta blizgučius), mūsų meškutė (mėgsta medų ir saldumynus). Be JOS aš būčiau kažkas, bet ne MAMA, MAMYTĖ.



Gaminau savo MAMYTEI tortą, bet mažoji griežtai pareikalavo papuošti drambliu :)))) Papuošėm.

Tortas labai šokoladinis.
Receptas ČIA. Aš į torto pagrindą šiek tiek įtraiškau sausų pusryčių, tada pagrintas dar traškesnis būna :)

Sveikinu visas esamas ir būsimas MAMAS su praėjusia švente!!!

Su meile, mamytė Elinga ;)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą