2013 m. gegužė 23 d., ketvirtadienis

Keptas varškės sūris

Man visada taip būna, kad kur nors pamatau ir būtinai užsimanau. 
Taip ir šį kartą. Pamačiau ir kitą dieną jau ant mano stalo. 
Labai paprasta. Ir tikrai labai skanu. Mano mažytė suvalgė pusė, o gal net daugiau nedidelio sūrio. Aš sunaikinau DU :D Na bet jie tikrai nedideliai buvo :D 



Pasiruoškite:

  • sūrių tiek, kiek sugebėsite suvalgyti (su salotomis vakarienei ar prie vyno)
  • poros skiltelių česnako
  • mėgiamų džiovintų žolelių (aš naudojau "Provanso" žolelių rinkinį)
  • druskos
  • juodųjų pipirų
  • alyvuogių aliejaus

Eiga tokia:
ištrinkite prieskoniais, smulkintu česnaku, alyvuogių aliejumi ir druska sūrius. Sudėkite į dubenį, uždenkite maistine plėvele ir palikite šaldytuve kelioms valandoms.


Orkaitę įkaitinkite iki 180 C temperatūros. Sudėkite į skardą, išklotą kepimo popieriumi, sūrius ir kepkite kol gražiai parus. Aš pabaigoje dar įjungiau griliaus funkciją. Ir, manau, galėjau dar ilgiau pakept. Bet buvome labai alkanu. Nebesikankinom :)



p.s. atleiskite už riebaluotas nuotraukas.. Gyvai nesimatė, o va fotoaparatas viską išryškino.. :(

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą