2013 m. gegužės 31 d., penktadienis

Languotos prijuostės apžvalga ir iškilmingas perleidimas Birželiui

Labai trumpas tas gražiausias pavasario mėnuo.. Gegužė.. Aš šį gražų ir labai spalvingą mėnesį ryšėjau LANGUOTĄ PRIJUOSTĘ. Esu dėkinga visoms išdrįsusioms sudalyvauti mano apklausoje ir skelbiu trumpą apžvalgą kas "valgo akimis".


  • Asta ir Violeta pirmosios pagyrė mano tortą, bet pačios pasigirti pamiršo :)
  • Indrė iš Gėrimų ir patiekalų magijos buvo greičiausia, šaunuolė!!! Indrė pasidalino šokoladinio torto receptu ir prisipažino, kad maisto produktų išvaizda dažnai lemia jos pasirinkimą: negražiai atrodančių bananų ji neperka. Apie patiekalų išvaizdą ji pasakė taip, cituoju: "nelabai norėsis valgyti neestetiškai patiektą maistą, jei jį ruošiau ne aš. Tad svečiuose ar kavinėje išvaizda labai svarbi". Mano išvada: Indrė lengviau reaguoja į prasčiau atrodantį maistą nei aš :)))))
  • Odeta iš Cocinarendez-vous "nužudė" mane puikiu jautienos ir baravykų carpaccio receptu. Jos istorija apie  "stirnienos raudonų kopūstų glėbyje" valgymą tamsoje vertė mane šypsotis vėl ir vėl :) Ji antrą kartą man apsuko galvą, kai papasakojo nuo ko jai tįsta seilės, cituoju: "Aš visada apsiseilėju pamačiusi lėkštę su midijomis, austrėmis, aštuonkojais, sraigėmis, krabais ir kitomis jūros gėrybėmis...o prie jų gali būti ir vienas kitas salotų lapas". Ir pasakojimas apie prekybos centre kvepiančius ir viliojančius, bet skoniu kaskart nuviliančius saldumynus, galutinai mane nustebino- tai juk ir apie mane!!! Ačiū Odetai už sudalyvavimą ;)
  • Dovilei iš Bajalių šeimos kampelio  "maisto išvaizda vienareikšmiškai yra labai labai LABAI svarbu, BET ne visuomet ji teisingai atskleidžia būsimą skonį". Mėlynų šaltibarščių lėkštės ji nesugebėjo įveikti :))) Apie ką aš ir kalbu :)))  Dovilė pasidalino "neprekinės išvaizdos" sausainių receptų pabrėždama, kad "ne viskas auksas kas auksu žiba". Sutinku, bet reikia įrodymo :) 
  • Valerija iš Sweetcukerka pasidalino puikiai atrodančiais mergaitiškais princesiškais keksiukais ir tortuku, o papasakoti apie savo požiūrį į maistą pamiršo :) Atleidžiam, nes keksiukai toookie "apetitni", kad ir aš beveik pamiršau ko ten ėjau :D
  • Viktorija iš Receptų medžio bando mus suvilioti keksiukais su vyšniomis ;) Ji tikrai "valgo akimis". Tikrai tikrai. Kaip ji renkasi kulinarines knygas: "Nors aš ir suprantu, kad svarbiausia yra receptų autorius, o ne nuotraukos, man vis tiek labai patinka, kai prie kiekvieno recepto yra graži(!) nuotrauka". Aš tikrai neįsivaizduoju savęs vartančios tris šimtus puslapių ir ieškančios tinkamo recepto, jei ten nebus nuotraukų. Aš turiu matyt kas man išeis ir ką aš valgysiu :) Dėl ilgo maisto fotografavimo turiu pareikšti didelę Viktorijai užuojautą, nes mūsų namuose, atšalęs rekvizitas (kaip vadina mano vyras) atitenka vyrui. Aš visada  po fotografavimo įsidedu šviežio ir šilto :) Beje, paserviruoju taip pat gražiai :), nes man tai būtina.
Taigi taigi, ačiū Visoms sudalyvavusioms!!!



ir...... tam tadam tadaaaammmm: languotąją prijuostę perleidžiu Valerijai iš Sweet Cukerka.



p.s. Jei kas dar nori sudalyvauti gegužės temoje, prašom. Jūs turite laiko iki laikrodis išmus 12 :)



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą