2013 m. lapkričio 27 d., trečiadienis

Kalėdinės nuotaikos ir lengvas maistas. Gardžios kepenėlių salotos.

Galų gale prisnigo.. Dukrytė ne kartą matė papuoštas parduotuvių vitrinas ir eglutę prie Akropolio.. Spėkit kiek dienų ištvėriau jos "mamyyte, o kada puošim eglutę. Ar tėtukas galės nukelti eglutę nuos spintos, aš noriu kad ji būtū tooookiooo diduuumoooo, ar galės eglutė daryti blykt blykt"? Aha. Lygiai dvi.. Penktadienį užsimanė. Sekmadienį jau turim :D 

(čia aš, spėju tokio paties amžiaus kaip mano mažoji dabar).

Ta pačia šventine dvasia užsiregistravau į Kaledu-seneli-slapuka-2013."Veža" mane keitimasis dovanėlėmis nuo mokyklos laikų.. Kai traukdavom lapelius su klasioko vardu.. Aišku, nepamenu gavusi kažko išradingesnio nei žvakidė :D, bet čia matyt klasiokų tėvai tokie nelabai išradingi pasitaikė". O va su maisto blogeriais kitas reikalas. Jie juk pažįsta mane, jie juk žino, kad rankų darbo uogienė, sausainis, šokoladas, formelės, knygos ir t.t. virtuvės tema man bus visada pati pati, nuoširdžiai, PATI PATI geriausia dovana.. 
Aišku, jie man duonkepės nepadovanos.. Bet gal mano vyras paskaitys šį įrašą ir padės po egle .. Bet Jis duonos nevalgo - spėju nenustebins.. :) 
Žodžiu, jei kas dabar skaito ir pažįsta mano vyrą (:D) duokit jam užuominą, gerai? :) Aš tikra gera buvau šiais metais. Ir visais kitais. Stengiuosi :)

Paskutiniu metu, kai sniego dar nebuvo... kai buvo šlapia, šalta ir drėgna.. namuose valgėme labai daug ir labai sotaus maisto: visokios karkos, karbonadai, keptos vištos, mėsos troškiniai.. Žodžiu, daugiau mėsos ir mažiau salotų. Vėliau sekė mažosios virusas (entero..), parsineštas iš darželio, ko pasekoje - pusryčiams džiuvėsėlis, pietums vištienos sultinukas su keliais makaronais, vakarienei batono riekelė su arbata. Iš didelės meilės Lieputei, virusas "pamylėjo" ir mane.. Taigi, makaronai skystyme džiugino dar pora dienų. O po jų kažkaip savaime nebesinori mėsos gabalo.. Taigis, iš to sekė vakarykštė mūsų vakarienė:


Lapinės salotos su keptomis kepenėlėmis. Dviems (kaip visada alkaniems):




  • maišelio įvairių salotų arba jūsų mėgstamų įvairiausių salotų lapų: aisbergas, romaninės, rukola, paprastos salotos vazonėlyje (arba lysvėje, jei skaitote vasarą)
  • žaliųjų besėklių vynuogių (arba patys padarykite jas besėklėmis, kaip aš dariau)
  • vištienos, kalakutienos ar galvijų kepenėlių
  • šaukšto miltų
  • druskos, pipirų
  • užpilui: šaukšto medaus, skiltelės česnako, 1/2 citrinos sulčių, saulėgrąžų aliejaus, druskos, pipirų 



Salotas nuplaukite, nusausinkite ir suplėšykite į didelį dubenį. Vynuoges nuplaukite, nusausinkite, perpjaukite pusiau ir sumeskite šalia salotų. 
Kepenėles pasmulkinkite, o jei galvijų kepenys, tai supjaustykite plonais 2x2cm griežinėliais. Pagardinkite druska, pipirais. Apkepkite įkaitintoje keptuvėje su aliejumi. Baigiant kepti, įdėkite šaukštą miltų (man patinka).
Kol kepa, pagaminkite užpilą. Medų ištrinkite su išspausta česnako skiltele, įspauskte citrinos sulčių, gerai išmaišykite. Pamažu pilkite aliejų ir su šluotele gerai išplakite. Turėtumėte gauti kisieliaus konsistencijos užpilą. Pagardinkite druska, pipirais. Jei ko trūksta - pakoreguokite.

Viskas. Dedame karštas kepenėles ant salotų lapų, pilame užpilą, šiek tiek pamaišome ir valgome. Liepai patiko kopūstukai (salotos) ir vynuogės su padažu. Kepenėlės buvo jautienos, tai panelei nepatiko, nes reikia ilgai kramtyt :D Žodžiu, kas kaip nori, tas taip išsidirbinėja.. 

Skanaus visoms ir visiems.
 
   

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą