2014 m. sausio 12 d., sekmadienis

Trupininis obuolių pyragas


Šimtaprocentinis trupininis obuolių pyragas. O kas smagiausia, kad absoliučiai jokių pastangų jį kepant įdėti nereik ;)
Šį pyragą kepu jau koks šimtas metų, ir man atrodo, kad jį visi jau žino, bet maža ką..

Šį kartą, kepdama jį, svėriau ir matavau ką dedu :), nors paprastai jį gamindama, darau "iš akies ". Ir man tai pirmas pyragas, kurį aš galiu iškept be svarstyklių, nes aš mėgstu sverti, t.y. būti tiksli :D


2 asmenims:
  • 250 g rūgščių obuolių (saldžiarūgščiai irgi tinka, bet jokiu būdu ne saldūs)
  • 50 g minkšto sviesto
  • 100 g miltų
  • 80-90 g cukraus
  • 1 a.š. cinamono
  • ledų/plaktos grietinėlės pagardinimui
Obuolius nuplauname, nulupame, išimame sėklytes ir supjaustome nemažais gabalėliais, maždaug 1,5x1,5 cm kubeliais. Į dubenį sudedame kambario temperatūros sviestą, cukrų ir miltus. Pirštais viską sutriname iki trupinių, suspaudus trupinius saujoje, trupiniai turi sulipti į kamuoliuką (kaip žaidžiant  smėliu), kurį suspaudus - sutrupa (nežinau ar kas nors aišku ;D). Galite paragauti trupinius, kad kitą kartą suprastumėte kokį skonį reikia išgauti, jei gaminsite be svarstyklių :D Jie turi gautis šiek tiek saldūs, bet ne per daug ;)

Taigi, dedame į kepimo indą obuolius, pabarstome cinamonu ir užklojame trupiniais. Dedame į įkaitintą iki 180C orkaitę 30-35 minučių.

Aš kepiau du 12 cm skersmens indelius, t.y. lygiai dviems asmenims, kiekvienam po atskirą indelį. Aš kepimo indo jokiais riebalais netepu :)

Puikiai tinka valgyti karštą su šaltais ledais.. 

Tiesa, kas mėgsta, galima į obuolius įmaišyti razinų, riešutų.. Bet aš nemėgstu. Mėgstu grynuolį, net cinamoną ne visada dedu ;)

Tai tiek ;)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą